środa, 22 kwietnia 2015

Przegląd modowy-Reserved



Hej!
Dzisiaj trochę o modzie! Znacie zapewne bardzo fajny sklep, który ceni sobie dużą popularność. Często spotykany prawie we wszystkich centrach handlowych (nie tylko w Polsce) niezastąpiony Reserved! Ja osobiście bardzo lubię ten sklep. Bardzo przypadł mi do gustu a ubrania tam sprzedawane są w moim stylu. Ceny mogłyby być trochę niższe, ale często są promocje i wtedy można cos fajnego kupić za naprawdę dobrą cenę 😀.









 Tak więc zacznijmy przegląd modowy! Chciałabym się z Wami podzielić zdjęciami z nowej kolekcji prowadzoną przez reserved: "Dark Summer". Najpierw  kilka stylizacji:










Co sądzicie o tych stylizacjach? Ja uważam, że są bardzo fajne 😁
Teraz pokażę Wam jeszcze kilka ubrań, które akuratnie można znaleźć w sklepach reserved. 
1. Kolekcja "Be Active" 

Top 69.99 zł.

Spodnie 99.99 zł.


Bluza 99.99 zł.

2.Concept limited collection.




Blezer 199.99 zł.


Spodnie 149.99 zł. 



Sukienka 169.99 zł. 

3. Modern line collection






To byłoby na tyle. To i jeszcze więcej na str. Reserved. A Wy co sądzicie o tych stylizacjach?  Interesujecie się modą?  A może macie pomysły an własne stylizacje?  Podzielcie się ze mną. Śmiało piszcie w komentarzach! Pozdrowienia! 

Foto by Reserved,


2 komentarze:

  1. Terz bardzo lubię tą marke. Strój sportowy jest świetny!
    Pozdrawiam
    Swella

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedy dodasz następny post? Myślałam ze blogspot doda ci otuchy i częściej będziesz pisać ale widzę ze to działa nawet odwrotnie. Zastanawiam sie czy warto czekać tak długo na posty. Napisz może jak spedzisz majówce ale mam prośbę: napisz post o tym co można zrobic z patyków (gałęzi)
    Pozdrawiam i mam nadzieje ze zaczniesz częściej coś dodawać
    Swella

    OdpowiedzUsuń