poniedziałek, 16 marca 2015

Ciasteczka owsiane.

Hej! A więc fartuszki w  garść i zabieramy się do pracy! Przepis ze strony www.kwestiasmaku.com troszkę zmodyfikowany przeze mnie.
Składniki:
★3/4 szklanki mielonych migdałów lub zmielonych płatków migdałów
★1/2 szklanki mąki ryżowej
★1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
★1 szklanka płatków owsianych ( ja robiłam z bezglutenowych)
★1/2 szklanki wiórków kokosowych
★garść suszonej żurawiny (można pomieszać z rodzynkami)
★100g. masła lub oleju kokosowego (ja robię z masłem)
★3 łyżki miodu

Sposób przygotowania:
1.Migdały, mąkę i sodę wymieszać. Dodać płatki owsiane, wiórki kokosowe i żurawinę. 
2. W rondelku roztopić masło z miodem i jedną lułyżką wody. Przelać do miski z sypkimi składnikami i wymieszać. 
3. Ulepić kulki, następnie spłaszczyć i uformować. Wyłożyć na blaszce z papierem do pieczenia. 
4. Piec w temperaturze 150°-175° przez 15 minut.
UWAGA!
Ciastka w momencie wyjęcia z piekarnika mają być miękkie. Będą twardnieć podczas stygnięcia! 
Smacznego, mam nadzieję, że będą smakować. 



ciasteczka_owsiane_00.jpg

foto by: www.kwestiasmaku.com
Pozdrawiam! 






Screenshot_2015-03-10-17-24-09-1.png

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz