niedziela, 23 sierpnia 2015

Przegląd modowy-Mohito


Hej!

Pędzę dzisiaj do Was z nowym przeglądem modowym. Dzisiaj rozpracujemy : "Mohito".





Osobiście bardzo lubię ten sklep, uważam, że ubrania w nim są naprawdę fajne. Można go znaleźć w większości galerii handlowych. Co do cen... hm... na wyprzedaży bardzo dobre ceny. Ogólnie... też nie najgorsze. Idzie znaleźć tam coś całkiem niezłego w przystępnej cenie.



Chciałabym wprowadzić Was teraz w aktualne kolekcje tego sklepu. 

1. Gold Label





2. Simple Office II




3.Summer Daywear




4.Barbie Collection




5.After hours




6. Celebration




7. Simple Office




Co sądzicie o tych kolekcjach? Która Wam przypadła najbardziej do gustu? ;)  Śmiało piszcie. To jeszcze nie koniec. Teraz pokażę Wam troszkę osobnych ubrań równie fajnie. 


Pikowana kurtka 179,99 PLN



Marynarka 199,99PLN



Sukienka w kwiaty 219,99 PLN


Sweter 99,99 PLN


Koszula 79,99 PLN


Bluzka 59,99 PLN


Koszulka 29,99 PLN


109,99 PLN


Spodnie 149,99 PLN (świetny kolor)


Chusta w serca 29,99 PLN


Torba z odpinanym paskiem 139,99 PLN


Baleriny 79,99 PLN


Pasek 29,99 PLN


Zestaw bransoletek 29,99 PLN


Woda perfumowana "Vanite" 39,99 PLN 50 ml.

No to byłoby na tyle. Ogólnie badzo lubię ten sklep i bardzo często do niego chodzę. :) 

UWAGA!!! Zdjęcia nie są mojego autorstwa. Korzystałam z oficjalnej strony mohito oraz grafiki google. 

Pozdrawiam!


3 komentarze:

  1. Byłam na wakacjach i długo nie czytałam bloga powracam a tutaj...MIŁE ZASKOCZENIE Marti powraca! Dodała kilka postów! To super! Bardzo się cieszę. Ja osobiście lubię sklep Mohito najbardziej mi sie tutaj podobały te baleriny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Czekam na promocję.
    Pozdrawiam
    Swella

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też się podobają te baleriny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twój blog!!!! Jesteś dla mnie inspiracją ;))))

    OdpowiedzUsuń